Este esențial să ceri sprijin?
Brandingul este un element esențial pentru succesul afacerii tale, având un impact semnificativ asupra acesteia. Un brand puternic poate deschide noi oportunități de afaceri și poate consolida vizibilitatea companiei tale.
De ce ar trebui să colaborezi cu unui strategist de branding?
Pentru a maximiza profitabilitatea, a vinde la prețuri mai mari și a-ți consolida valoarea de brand. Beneficiezi de o perspectivă nouă asupra pieței, de metode inovatoare de branding și de o abordare strategică a afacerii tale. Colaborarea cu o agenție îți oferă expertiză în diverse domenii și informații valoroase, aducând o perspectivă diferită.
Dacă ești antreprenor, e momentul să apelezi la un strategist de branding atunci când:
– întâmpini dificultăți în a găsi răspunsuri la întrebările tale sau ale angajaților tăi referitoare la nume, tagline, logo, stil fotografic, texte, evenimente, beneficiile activărilor, campanii etc.
– simți că intuiția îți spune ceva, dar ai nevoie de o confirmare
– angajații îți recomandă alocarea bugetului pentru diverse activări, însă ești nesigur dacă acestea vor fi eficiente
– piața se află într-o continuă schimbare
– factorii politici, economici, sociali sau tehnologici au un impact diferit decât în trecut.
Dacă lucrezi în departamentul de Marketing al unei companii, ar trebui să iei în considerare brandingul atunci când:
– managementul îți stabilește obiective noi și ambițioase
– intră pe piață un competitor important
– obiceiurile de consum se schimbă, așa cum s-a întâmplat în 2020
– se adaugă un nou brand în portofoliul companiei și e necesară integrarea acestuia
– ești implicat în stabilirea bugetului de marketing și nu știi cât să aloci pentru procesele de branding sau rebranding.